środa, 1 maja 2013

Triacneal krem na niedoskonałości skóry oraz woda termalna Avene

Od dłuższego czasu poszukiwałam jakiegoś produktu kosmetycznego, który pomoże mi się uporać z zanieczyszczoną cerą (mam cerę mieszaną). 
Na youtubie oraz na różnych forach znalazłam sporo informacji na temat kremu na niedoskonałości skóry i zmiany trądzikowe o nazwie Triacneal
Z ogromną nadzieją na poprawę stanu mojej skóry postanowiłam go zakupić i od końca zeszłego roku zaczęłam go stosować. 


Co do samego stosowania to najlepiej jest go używać w okresie jesienno-zimowym, gdyż podczas stosowania nie można eksponować twarzy w promieniach słonecznych ze względu na możliwość pojawienia się plam i przebarwień.

Z tego co dowiedziałam się od dziewczyn, które wcześniej stosowały ten krem to na początku jego używania może nastąpić pogorszenie stanu skóry (mogą pojawić się pojedyncze wypryski lub ich wysyp). 
Podobno oznacza to, że skóra się oczyszcza. 
W przypadku niektórych osób może on mieć zbyt mocne działanie i podrażnić lub wysuszyć skórę przez co należy dobrze ją nawilżać a sam krem stosować w takich przypadkach co drugi lub trzeci dzień.

A teraz czas na moją opinię. 
Krem stosuję już od listopada zeszłego roku i jedynym plusem z jego stosowania jest fakt, że jest on bardzo wydajny. 
Co do jego skuteczności to niestety w moim przypadku w ogóle się nie sprawdził. 
Nie miałam żadnego wysypu pryszczy, moja skóra nie uległa nawet przesuszeniu po prostu podczas jego stosowania nic się z nią nie działo. 
Wiem, że wielu dziewczynom pomógł ale mi niestety nie.
Co do samej ceny to ja dałam za niego niecałe 30zł na stronie Allecco ale wtedy był on na wyprzedaży.
 Z tego co widziałam to na allegro z wysyłką wychodzi za niego nie całe 50zł.


Drugim produktem, który zakupiłam razem z Triacnealem jest woda termalna także firmy Avene
Za nią o ile dobrze pamiętam to dałam chyba nie całe 20zł także na allecco. 
Z tego co można przeczytać na ulotce to fakt, iż ma działanie kojące, łagodzące podrażnienia, działające przeciw wolnym rodnikom.
Ja stosuje ją najczęściej po oczyszczaniu twarzy specjalną szczoteczką kiedy moja  skóra jest ściągnięta. 
Po jej rozpyleniu na twarzy czuję zawsze uczucie chłodu a po jej wysuszeniu skóra przestaję być ściągnięta.
U mnie ona się sprawdziła i na pewno będę ją dalej stosować.

Pozdrawiam
niissley90

9 komentarzy:

  1. Szkoda, że krem się nie sprawdził, ale ważne, że chociaż woda spełnia swoje zadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem, od samego początku istnienia tego portalu czyli od hmm prawie 5 lat:)) To ta sama Syllunia :) Rozumiem, że Ty również?

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem, co masz na myśli, ale kurczę, nie pamiętam... :( Sama to dodałam jakoś w ciągu paru miesięcy od założenia bloga, bo widziałam u kogoś i mi się spodobało... ;) Chyba kogoś gdzieś jakoś pytałam o to, jak to zrobić, no i ktoś mi wytłumaczył krok po kroku. Pamiętam, że tam się jakoś zaznaczało przed włączeniem tego w blogu, ile ma być tych miniaturek itp. Ale nie pamiętam, jak i gdzie to się robiło. Wiem tylko, że w adminie bloga w "Układ" wstawiało się pod ramką "Posty w blogu" ramkę "Link Within" z odpowiednim kodem, zapisywało się zmiany i tyle - potem samo już działało...

    PS. Jak szukasz blogów dziewczyn z MNY, to w moim blogu po prawej stronie jest specjalna grupa linków z blogami znajomych Trends... ;)

    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam produktów tej marki, szkoda że ten krem nie sprawdził się u Ciebie, ale dobrze ze woda się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Milo spotkac tutaj kolejna T ;) co do wody termalnej dodam tylko ze mozna ja takze uzywac w celu odswiezenia makijazu i utrwalenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog! :)
    Zapraszam do mnie ! :) http://make-up-prima-sort.blogspot.com/
    Obserwuje, mogę liczyć na rewanż ? :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również skuszona opiniami dziewcząt nabyłam ten krem. Zużyłam dwa opakowania i nie zauważyłam żadnych zmian - ni to na lepsze, ni to na gorsze. Rozczarował mnie a pokładałam w nim spore nadzieje :)
    Pozdrawiam!

    http://haveapastelday.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi Triacneal bardzo pomógł :)
    Obserwuje i zapraszam do siebie
    http://avida-dolars.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze.
Jeżeli macie jakieś pytania chętnie na nie odpowiem :)