wtorek, 30 kwietnia 2013

Nową przygodę czas zacząć!!

Od dłuższego czasu zastanawiałam się nad założeniem bloga jednak zawsze coś mi w tym przeszkadzało. Na szczęście dziś zmobilizowałam się i oto jest mój blog.

O czym będę pisać?
Przede wszystkim zamierzam umieszczać recenzje wszelkich produktów kosmetycznych, które testowałam, testuję obecnie i będę testować w przyszłości. 
Uważam, że najlepszym źródłem informacji o kosmetykach są opinie osób, które miały możliwość przetestowania dany specyfik, dlatego od dziś staję się jedną z takich osób. 
Zapraszam wszystkich do czytania i komentowania. Z chęcią odpowiem na wszelkie pytania.

Pozdrawiam
niissley90

9 komentarzy:

  1. Hej kochana i miło Cię tu widzieć! :) Powodzenia w pisaniu!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w prowadzeniu nowego bloga! :)
    Pozdrawiam
    Sol

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj, milo spotkać tu kolejną "T" . Kochana życzę Ci wielu sukcesów :)
    Oczywiście dodaję do obserwowanych i miło mi będzie jak i ty dołączysz do grona moich obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam i życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również założyłam dopiero swojego bloga i zapraszam:
    http://pieknekosmetyki.blogspot.com/

    Na pewno jeszcze tu zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę Ci powodzenia i o czywiście obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia ;)

    PS. OBSERWUJĘ.

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia i życzę wielu miłych chwil!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze.
Jeżeli macie jakieś pytania chętnie na nie odpowiem :)