sobota, 9 sierpnia 2014

Darmowa 15 ml próbka wody toaletowej Yodeyma Paris

Cześć dziewczyny!

Dzisiaj chciałabym się Wam pochwalić próbką wody toaletowej firmy Yodeyma, którą wczoraj otrzymałam. Próbka ma pojemność 15 ml i znajduje się w szklanej buteleczce z atomizerem.



Próbkę możecie zamówić na stronie internetowej firmy KLIK

Wybór jest dosyć duży bo aż 45 różnych flakoników zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn.

Ja zdecydowałam się na zapach o nazwie Sensacion.
Woda toaletowa Sensacion to nuta kwiatowo-owocowa, delikatna i wrażliwa. Niektóre cechy zapachowe tej wody toaletowej przypominają perfumy Ralpha Laurena.



Jeżeli jesteście zainteresowane wypróbowaniem tej wody toaletowej to wystarczy, że wejdziecie na podaną powyżej stronę internetową firmy i wypełnicie krótki formularz.Po kilku dniach otrzymacie wybraną próbkę wraz z ulotką opisującą wszystkie wody toaletowe zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn.



Możecie wybierać z pośród trzech kategorii zapachowych: kwiatowej, orientalnej oraz szyprowej.

Przyznam, że swój zapach wybrałam w ciemno ale bardzo przypadł mi do gustu.Jeżeli natomiast chcecie poznać opis każdego zapachu przed złożeniem zamówienia na próbkę, to poszukajcie sobie specjalnej tabelki,w której znajdziecie opis każdego zapachu.




Słyszałyście o zapachach firmy Yodeyma?
Zamawiajcie czym prędzej bezpłatną próbkę i dajcie znać jaki zapach wybrałyście :)


Pozdrawiam
niissley90

11 komentarzy:

  1. Zamówiłam kilka dni temu Woman zobaczymy czy dojdą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówiłam dla siebie i dla mamy.moja paczka w piątek przyszła a dla mamy póki co to nie.Mam jednak nadzieję że wyślą

      Usuń
    2. Zamówiłam ten sam zapach i również czekam na przesyłkę :-)

      Usuń
    3. Dla mojej mamy też nie doszła a zamawiałam w tym samym dniu...

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Niektóre nuty zapachowe danej wody odpowiadają znanym perfumom.Wszystkie info znajdują sie w tabelce którą można poprzez wyszukiwarkę znaleźć.

      Usuń
  3. fajna sprawa! :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie zamówiłam dla siebie i siostry.Ciekawe kiedy paczuszka przyjdzie :-) dzięki za info pozdro Ewelina

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze.
Jeżeli macie jakieś pytania chętnie na nie odpowiem :)