sobota, 1 marca 2014

Najnowsze zakupy z Rossmanna+ to co co obecnie testuję

Witam Was serdecznie :)
Przez kilka miesięcy nie napisałam żadnego postu ale teraz wracam i zaczynam nadrabiać zaległości.Bardzo brakowało mi mojego bloga i bardzo się cieszę, że mogę powrócić do blogowania.Mam sporo nowych tematów, które chciałabym opublikować jednak dzisiaj chciałabym Wam pokazać moje najnowsze zakupy oraz produkty, które aktualnie testuję :)

Na początek Rossmannowe zakupy :)


1. Eveline, Slim Extreme 3D Serum intensywnie wyszczuplające+ujędrniające
To już moje 3 opakowanie.Kiedyś pisałam chyba jego recenzję a jeśli nie to na pewno napiszę.Według mnie jest bardzo dobre, skóra po jego użyciu jest gładsza i jędrniejsza ale wiadomo, że bez odpowiednich ćwiczeń i diety cellulitu się nie pozbędziemy.

2.Prokudent Med, Płyn do płukania jamy ustnej o smaku mięty
Ten płyn to dla mnie nowość, jeszcze go nie testowałam ale chciałam wypróbować.Kosztuje kilka złotych, ale mam nadzieję, że pomimo niskiej ceny dobrze się spisze.

3.Isana Pianka do golenia do skóry wrażliwej
Do zakupu tej pianki skusiły mnie pozytywne opinie na wizażu i bardzo niska cena (mniej niż 4zł).Pianka ma bardzo przyjemny zapach. Używałam jej tylko raz więc ciężko mi coś więcej na jej temat napisać.

4.Fuss Wohl, Krem do stóp z łoju jelenia
Do zakupienia tego kremu również zachęciły mnie pozytywne opinie na wizażu jednak spodziewałam się, że lepiej się u mnie spisze.Mam bardzo przesuszoną skórę stóp i liczyłam na jej nawilżenie jednak wydaje mi się, że nie jest to produkt dla mnie ale poczekam do skończenia całej tubki i wtedy Wam napiszę jak się sprawdził.

5. Flos Lek, Żel ze świetlikiem i babką lancetowatą do powiek i pod oczy
Żelu używam od kilku dni ale to zbyt krótki okres aby wyrazić swoją opinię na jego temat.Jedyne co mogę napisać to fakt, iż bardzo szybko się wchłania i nie podrażnia oczu.

A teraz pokażę Wam jakie produkty obecnie testuję :)

1.KTC, Olej kokosowy
Przez dłuższy czas używałam oleju Vatika jednak pod wpływem wielu pozytywnych opinii postanowiłam wypróbować oleju kokosowego w czystej postaci i za jakiś czas na pewno napiszę jego recenzję.

2.La Roche Posay, Effaclar Oczyszczający żel do skóry tłustej i wrażliwej
Niebawem napiszę opinię na temat tego żelu jak również kremu Effaclar Duo.Na razie wstrzymam się od jakichkolwiek komentarzy :) 

3.La Roche Posay, Effaclar Duo
Recenzja niebawem 
 
4.Email Diamant Francuska wybielająca pasta do zębów 
Pastę otrzymałam jakiś czas temu do testów i póki co mogę Wam napisać, że ma czerwony kolor i w ogóle się nie pieni a czy działa...okaże się za jakiś czas :)

5.Serum zwężające pory z organicznym olejem manuki
Z tym serum wiązałam ogromne nadzieje, jednak nie sprawdził się tak jakbym tego chciała. Niestety nie wyprodukowano raczej jeszcze żadnego produktu, który by pomógł pozbyć się problemu rozszerzonych porów.

6.Max Factor, Creme Puff Puder prasowany
Recenzja niebawem 
 
7.Bourjois, 123 Perfect Podkład do twarzy
Recenzja niebawem 
 
8.Isana, Maszynka do golenia
Zakup tej maszynki był niestety błędem, ponieważ nie spisuje się najlepiej. Posiada dwa wymienne wkłady jednak jeden taki wkład wystarcza na bardzo krótki czas :(

9.Lady Speed Stick, Antyperspirant w kremie
Bardzo lubię antyperspiranty w kremie tej marki.Mają bardzo przyjemny zapach jednak u mnie nie zawsze się sprawdzają.



To tyle na dzisiaj.Już niebawem napiszę opinie na temat przedstawionych powyżej produktów, jednak najpierw chciałabym je zużyć do końca :)

Może któraś z Was testowała któryś z tych kosmetyków i mogłaby się podzielić swoją opinią?Czekam z niecierpliwością :)

Pozdrawiam
niissley90


15 komentarzy:

  1. Lady Speed Stick miałam ale tylko w żelu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam krem fusswohl i jestem bardzo zadowolona, jednak kiedy moje stopy są suche w takim poziomie hard, to smaruję je pilarixem i jest dobrze. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również używam Pilarixu i jest świetny ale chciałam przetestować coś innego.Pilarix idealnie nawilża stopy.Nakładam go czasem na noc i rano stopy są dużo gładsze :)

      Usuń
  3. Czekam na recenzję oleju kokosowego. :) A Prokudent jest OK, tyle, że ja wolę wersję niebieską, bo jest mocniejsza. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam to serum Eveline. Jest naprawdę świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam KTC i tak średnio... mogłam kilka złoty dołożyć i mieć piękny zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię tę piankę do golenia z Isany.

    OdpowiedzUsuń
  7. Serum z eveline również używam od dłuższego czasu i bardzo dobrze się spisuje.czekam na recenzję kosmetyków La Roche Posay.

    OdpowiedzUsuń
  8. mam Bourjois, 123 Perfect i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam to serum z Eveline, tylko szkoda, że tak mocno chłodzi. U mnie niestety Effaclar Duo kompletnie się nie sprawdził. Czekam na twoją opinię :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak niestety bywa z kremami.Jakiś czas temu używałam Triacnealu i u mnie się w ogóle nie sprawdził a zakupiłam go po przeczytaniu wielu pozytywnych opinii na jego temat :(

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. dużo. Sporo tych kosmetyków jest mi znajomych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Olej kokosowy jest najlepszy Lady Speed Stick moj faworyt

    OdpowiedzUsuń
  13. jestem ciekawa jak olej kokosowy się u ciebie sprawdzi

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze.
Jeżeli macie jakieś pytania chętnie na nie odpowiem :)