piątek, 9 sierpnia 2013

"Testuję z Maliną",Eveline,Luksusowy balsam odżywczo-energizujący

Dziś już ostatnia recenzja produktów, które otrzymałam w ramach "Malinowego Klubu", która dotyczyć będzie Luksusowego balsamu odżywczo-energizującego marki Eveline. Dopiero dziś umieszczam recenzję tego produktu,ponieważ chciałam maksymalnie wykorzystać czas jaki otrzymałam do testów, aby jak najlepiej opisać Wam ten balsam tak więc zapraszam do przeczytania mojej recenzji.


Opis produktu:


Skład:


Cena: Ok. 15 zł/350 ml

MOJA OPINIA

Opakowanie:
Balsam znajduje się z plastikowym opakowaniu z pompką.Niestety wydobycie kremu z dna butli może być utrudnione jak to jest w przypadku opakowań z pompką.Należy je przeciąć nożem lub nożyczkami co z pewnością sprawia troszkę kłopotu.



Konsystencja/kolor:
Kolor balsamu jest śnieżnobiały.Konsystencja natomiast typowa jaw w przypadku wszystkich balsamów.Kosmetyk bardzo łatwo rozprowadza się po skórze,nie spływa z niej i bardzo szybko się wchłania.



Zapach:
Co do zapachu to mam mieszane uczucia.Nie bardzo mi się podoba,Jest identyczny jak zapach Luksusowego kremu ze złotem Maroka z tym ,że oba produkty różnią się konsystencją.Ciężko mi jednoznacznie określić ten zapach,dla mnie jest za mdły.

Działanie:
Podczas stosowania tego balsamu zauważyłam, że moja skóra jest nawilżona i dobrze odżywiona a do tego miękka w dotyku.Moja skóra jest bardzo przesuszona i ten balsam bardzo dobrze sobie poradził z tym problemem, więc jak najbardziej go Wam polecam.

Podsumowanie:
Cóż mogę napisać...balsam dobrze radzi sobie z przesuszoną skórą ale jak wiadomo każdemu co innego pomaga.Jednym może się spodobać, innym nie.Myślę, że warto go wypróbować, gdyż jest bardzo wydajny i starcza na bardzo długo.


Czy kupię go ponownie?
Tak jak w przypadku poprzedniego balsamu, który testowałam musiałabym się nad tym dobrze zastanowić.Gdyby nie ten zapach na pewno kupiłabym go ponownie ale dla mnie zapach odgrywa równie ważną rolę jak działanie więc nie wiem.

Bardzo dziękuję Malinie za możliwość przetestowania i wyrażenia własnego zdania na temat tego produktu :)

Czy używałyście tego balsamu lub innego tej marki?Jakie są Wasze wrażenia?

Pozdrawiam
niissley90

20 komentarzy:

  1. Jest bardzo wydajny, polubiłam go i jego zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolejna zachęcająca recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham kosmetyki z pompką!:) jak wykończę moje balsamy to z pewnością wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam go, swietny jest :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że ma taki dziwny zapach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy produkt :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie miałam tego balsamu ale chętnie wypróbuję kiedyś. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A naprawdę jest luksusowy? Bo nazwa brzmi fajnie... ;)
    Chociaż dla mnie jednak zapach jest najważniejszy... ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama opinia o balsamie jest zachęcająca, niestety mdły zapach nie jest czymś co lubię. Zobaczę jeszcze w Rossmanie jak uda się powąchać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda zachęcająco.Lubię kosmetyki Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo podobaja mi sie te kosmetyki Eveline..lubie tqa marke głónei za to ze wiekszość z nich naprawde działa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. działanie przekonuje, ale zapach mnie odpycha :) dla mnie też jest bardzo ważny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja miałam masło z tej serii. Ładnie pachniało i dobrze nawilzalo

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Akurat ja również bardzo chętnie testuję różnego rodzaju kosmetyki i mogę powiedzieć, że jest to bardzo fajny sposób na wybranie tych najlepszych. Jak dla mnie świetnie sprawdzają się kosmetyki marki https://eveline.pl/ i to do nich jestem zdecydowanie najbardziej przekonana.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze.
Jeżeli macie jakieś pytania chętnie na nie odpowiem :)